
Το μεγάλο φινάλε στο Άμπου Ντάμπι μετά το... έγκλημα στρατηγικής της McLaren
Κώστας Ψάρρας και Πάνος Σεϊτανίδης προσπαθούν να χωρέσουν μέσα σε μία ώρα τα όσα έγιναν στο Κατάρ...

Θέλοντας να διορθώσει τα κακώς κείμενα των δύο πρώτων αγώνων, η αμερικανική ομάδα φέρνει στη Σουζούκα μία μικρή αναβάθμιση για την VF-25.

Με μία μικρή τροποποίηση στο πάτωμα θα ριχτεί στην μάχη η VF-25 στο ιαπωνικό Grand Prix. Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας, Ayao Komatsu, στόχος είναι να διορθωθούν τα θέματα αεροδυναμικής απόδοσης του μονοθεσίου στις γρήγορες καμπές, κάτι που ήταν έκδηλο στη Μελβούρνη.
Σύμφωνα με τον 49χρονο Ιάπωνα, η Haas απείχε έξι δέκατα από τον ρυθμό του υπόλοιπου grid στο Albert Park, καθώς το μονοθέσιο είχε έντονες αναπηδήσεις στις στροφές 9-10, γεγονός που κατέστρεφε τον ρυθμό του στον τελευταίο τομέα της πίστας.
Για αυτό, η ομάδα από τη Βόρεια Καρολίνα «έτρεξε» με την πρώτη αναβάθμιση και έτσι εξασφαλίστηκε ένα λίγο διαφορετικό πάτωμα ενόψει του Grand Prix Ιαπωνίας.
Ο Ayao Komtsu μίλησε σχετικά με το θέμα στη συνέντευξη Τύπου της Πέμπτης (03/04), τονίζοντας πως θα γνωρίζουν εάν η αναβάθμιση είναι επιτυχημένη από το FP1 κιόλας:
«Για να φέρουμε τα εξαρτήματα εδώ, πραγματικά παραλείψαμε στάδια. Αναλόγως του τι θα δούμε, μπορεί να είμαστε όσο κακοί ήμασταν στη Μελβούρνη ή καλύτεροι από ό,τι ήμασταν στη Σαγκάη. Με το που ολοκληρώσουμε έναν γύρο ή τον πρώτο τομέα της πίστας, θα γνωρίζουμε» τόνισε ο Ιάπωνας επικεφαλής της Haas.