Πώς η κόκκινη σημαία βοήθησε τον Verstappen να κυριαρχήσει στη Σουζούκα

×

Γιώργος Ανανίδας

Ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner αποκάλυψε πως η διακοπή του GP Ιαπωνίας στο ξεκίνημα, βοήθησε την ομάδα να διορθώσει το σετάρισμα της RB20.

 GP ΙΑΠΩΝΙΑΣ

Ο Max Verstappen παραδεχόταν πριν τον αγώνα, ότι δεν ήταν καθόλου σίγουρος για τον ρυθμό του μονοθεσίου και για το πως θα διαχειριστεί τον αγώνα μακροπρόθεσμα. Η αυστριακή ομάδα δεν είχε βρει το τέλειο σετάρισμα για την υψηλή φθορά ελαστικών, κάτι που φάνηκε και στις ελεύθερες δοκιμές.

Αυτό ίσχυε και στο ξεκίνημα του GP Ιαπωνίας. Αλλά η σύγκρουση μεταξύ Alex Albon και και Daniel Ricciardo έφερε την κόκκινη σημαία και τη διακοπή της δράσης πριν καν ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος.

Έτσι, δόθηκε η δυνατότητα στους μηχανικούς της Red Bull Racing να επανεξετάσουν τις επιλογές τους, αφού ακόμα και πριν τον αγώνα δεν ήταν σίγουροι ότι είχαν λύσει τα θέματα της RB20.

Τελικά, οι πρωταθλητές το βρήκαν κατά τη διάρκεια της κόκκινης σημαίας και οι αλλαγές στο σετάρισμα του μονοθεσίου του Verstappen του έδωσαν τη δυνατότητα να είναι ταχύς καθόλη τη διάρκεια του Grand Prix.

Ο Christian Horner μίλησε ανοιχτά για το γεγονός, λέγοντας: «Πιστεύω ότι η κόκκινη σημαία τους βοήθησε να επανεξετάσουν την εμπρός πτέρυγα. Ήταν ενδιαφέρον αυτό.

«Έπειτα, το μονοθέσιο ήταν σταδιακά όλο και καλύτερο κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ίσως η θερμοκρασία να βοήθησε λίγο, συν τις αλλαγές στο σετάρισμα.

«Η ομάδα μηχανικών έκανε άψογη δουλειά στο να μετατρέψει τις ελλείψεις της Παρασκευής σε πλεονέκτημα την Κυριακή» τόνισε ο Βρετανός αγωνιστικός διευθυντής.