Οι κόντρες του Μπαχρέιν

×

Μαρία Ανδρεάδη

Ο πρώτος αγώνας της σεζόν, στην πίστα του Σακχίρ, μπορεί να μην επεφύλασσε ένα άκρως ανατρεπτικό αποτέλεσμα, όμως σίγουρα δεν έλειψε το δράμα. Εντός κι εκτός πίστας. Λίγο πριν το δεύτερο μέρος της δράσης, που θα πραγματοποιηθεί στην Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας, ας δούμε τις… μονομαχίες που «ξετυλίχθηκαν» στον εναρκτήριο αγώνα.

Daniel Ricciardo

Daniel Ricciardo εναντίον Yuki Tsunoda 

Στο Μπαχρέιν γίναμε μάρτυρες ενός «εμφυλίου» στην RB. Οι ομάδα που συστήθηκε ξανά με νέο όνομα, παρουσίασε και μία νέα κόντρα, ανάμεσα στους οδηγούς της. Όλα ξεκίνησαν στον 52ο γύρο, όταν δόθηκε η εντολή στον Yuki Tsunoda να αφήσει τον teammate του να περάσει μπροστά ώστε να κυνηγήσει τον Kevin Magnussen.

Η εντολή αυτή αντιμετωπίστηκε με -όχι πρωτόγνωρη- δυσαρέσκεια από την πλευρά του Ιάπωνα, η οποία εντάθηκε μετά την καρό σημαία, αφού ο Αυστραλός δεν κατάφερε να ολοκληρώσει κάποια επιπλέον προσπέραση.

Ειπώθηκαν πολλές κουβέντες στον ασύρματο και σε συνεντεύξεις -και αναμφίβολα μεταξύ των- όμως μία είναι η απορία: όλη αυτή η φασαρία για τη 13η θέση; Ο Ricciardo δήλωσε πως είχε συζητήσει με την ομάδα πριν τον αγώνα το ενδεχόμενο να κρατήσει τη μαλακή γόμα για το τέλος, άρα ο teammate του ήταν ενήμερος για το πλάνο. Μήπως η ρήξη είναι βαθύτερη από μία απλή μάχη για μία θέση; Μήπως αιωρείται ήδη στην ατμόσφαιρα το ζήτημα «Liam Lawson», που μπορεί να θέσει εκτός grid έναν εκ των δύο;

Carlos Sainz - Charles Leclerc

Carlos Sainz εναντίον Charles Leclerc

Καταλαβαίνω την αδυναμία των Tifosi στον Charles Leclerc, αλήθεια. Όμως στο Μπαχρέιν, έκανε κινήσεις πανικού, σε ένα μάλλον ατίθασο μονοθέσιο. Από λάθος σε λάθος, άφησε τη 2η θέση και το βάθρο να «ξεγλιστρήσουν» μέσα από τα χέρια του.



Από την άλλη, ο Carlos Sainz «κάρφωσε» το βλέμμα του στην 3η θέση και κατάφερε να προσπεράσει τόσο τον teammate του όσο και τον George Russell που βρισκόταν δίπλα του στην εκκίνηση.

Μετά τον σάλο για τη μεταγραφή του Lewis Hamilton στη Ferrari ενόψει του 2025, ο Ισπανός είναι αποφασισμένος να αποδείξει την αξία του και να διεκδικήσει την καλύτερη εναλλακτική θέση στο grid. Και ο αγώνας στο Μπαχρέιν το κατέστησε ξεκάθαρο.

Μένει να δούμε εάν στη συνέχεια της χρονιάς θα υπάρξουν εντολές… άνωθεν για να ενισχύσουν τα αποτελέσματα του Μονεγάσκου. 

Max Verstappen εναντίον Sergio Perez

Μπορεί αυτή η «ενδοοικογενειακή» κόντρα να μη μας κάνει εντύπωση, όμως μας υπενθυμίζει ότι ο Max Verstappen είναι εδώ για να μείνει. Η σεζόν ξεκίνησε χωρίς τον Sergio Perez να έχει δηλώσει ότι θα παλέψει για το πρωτάθλημα. Κι αυτό λέει πολλά.

Ύστερα, έρχεται ο αγώνας στο Σακχίρ για να μας επιβεβαιώσει ότι ο Ολλανδός βρίσκεται ήδη πολύ μπροστά. Ο Μεξικανός έκανε έναν πολύ αξιοπρεπή αγώνα, ανεβαίνοντας μέχρι τη 2η θέση (έχοντας εκκινήσει από την 5η), μεγιστοποιώντας το αποτέλεσμα για τη Red Bull Racing, όμως βρισκόταν 22 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρωτοπόρο.

Η κόντρα είναι «βουβή» και το αποτέλεσμα… τετελεσμένο. 

Valtteri Bottas εναντίον… pit stop

Ο μεγαλύτερος αντίπαλος του Φινλανδού στον πρώτο αγώνα δεν ήταν άλλος οδηγός, αλλά η αλλαγή ελαστικών καθαυτή. Μια αλλαγή που διήρκησε 52,4 δευτερόλεπτα!

Δεν είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα, καθώς το 2021 -οδηγώντας ακόμα για τη Mercedes- ένα μπουλόνι σφήνωσε για τα καλά στη ζάντα. Η μόνη διαφορά είναι ότι τότε εγκατέλειψε από τον αγώνα και το μπουλόνι κατάφερε να βγει… 43 ώρες αργότερα!