Οι πρωτότυπες τακτικές του Alonso έφεραν το βάθρο

×

Γιώργος Ανανίδας

Σε έναν αγώνα όπου τις εντυπώσεις έκλεψε η μάχη μεταξύ του Fernando Alonso και του Sergio Perez στους τελευταίους γύρους, το φινάλε ήταν επικό, καθώς είχαμε… photo finish. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Aston Martin πάντως, ο Ισπανός στηρίχτηκε σε… πρωτότυπες αγωνιστικές γραμμές ώστε να κατακτήσει το βάθρο προ του Μεξικανού.

Fernando Alonso - Mike Krack

Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής πέρασε τη γραμμή τερματισμού μόλις 53 χιλιοστά του δευτερολέπτου πριν τον Sergio Perez στο Ιντερλάγκος και η Aston Martin επέστρεψε στο βάθρο για πρώτη φορά μετά το Ζάντφορτ.

Το ισπανόφωνο δίδυμο μας χάρισε μοναδικές στιγμές στους τελευταίους γύρους, με τον Perez να προσπερνά για την 3η θέση τον 70ο γύρο, πριν ο πολύπειρος Alonso χρησιμοποιήσει όλες του τις ικανότητες στον 71ο και τελευταίο για να ανέβει τελικά αυτός στο τελευταίο σκαλί του.

Το θέμα έγκειται όμως στην ασύλληπτη άμυνα που έπαιζε ο πάλαι ποτέ παγκόσμιος πρωταθλητής με τη Renault, για να κρατήσει επί ώρα πίσω του την RB19.

Συγκεκριμένα, ο Alonso τοποθετούσε έξυπνα την AMR23 στις στροφές, άλλαζε γραμμές με τρόπο που δεν έχει συνηθίσει να βλέπει κάποιος στην βραζιλιάνικη πίστα και το κυριότερο ανατροφοδοτούσε στα σωστά σημεία την μπαταρία του υβριδικού κινητήρα για να την χρησιμοποιεί στις μεγάλες ευθείες, ώστε να αμύνεται από το DRS του Μεξικανού.

Το ίδιο έπραξε και στον τερματισμό ο Ισπανός, αλλάζοντας γραμμή για να αποφύγει το slipstream και να αναγκάσει τον Perez να τερματίσει μισό… μονοθέσιο πίσω του.

Αυτά σχολίασε ο Mike Krack σε συνέντευξή του λίγο μετά τον αγώνα, χαρακτηρίζοντας τις τακτικές του 42χρονου Alonso «πρωτότυπες».

Συγκεκριμένα, δήλωσε:

«Ήταν μία ενδιαφέρουσα μάχη στους τελευταίους γύρους. Προφανώς, όσο πιο κοντά φτάνεις στο τέλος του αγώνα, τόσο πιο συναρπαστικό γίνεται.

Το έβλεπες ότι παίρναμε κάποιες γραμμές που ήταν κάπως… πρωτότυπες, ας πούμε. Αλλά το ίδιο έκανε κι ο Τσέκο πίσω παραδόξως.

Οπότε, ουσιαστικά έβλεπες μία ενδιαφέρουσα δυναμική να αναπτύσσεται. Όλοι προσπάθησαν να διαχειριστούν τα ελαστικά τους, ώστε να είναι δυνατοί στα σημεία που μπορείς να προσπεράσεις. Και αυτό ήταν επίσης πολύ ενδιαφέρον.

Βλέπατε την τεράστια πείρα, πώς ο Alonso διαχειρίστηκε το παιχνίδι του απέναντι σε κάποιον με θεωρητικά ταχύτερο μονοθέσιο» επεσήμανε ο επικεφαλής της Aston Martin.