GP Ιταλίας: Κορυφαίος ο Sainz και η Ferrari στο FP2, κοντά τους ο Norris!

×

Γιώργος Ανανίδας

Τον ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Carlos Sainz στη Μόντσα, στο δεύτερο μέρος των ελεύθερων δοκιμών. Πολύ κοντά πίσω του βρέθηκε ο Lando Norris, σε μία διαδικασία που δοκιμάστηκαν όλες οι γόμες και βγήκαν δύο κόκκινες σημαίες.

 Carlos Sainz

Με το... αριστερό άρχισε το FP2, καθώς η Aston Martin του Lance Stroll... έσβησε πριν καν προλάβει ο Καναδός να ολοκληρώσει έναν γύρο. Αυτό έφερε αυτόματα την κόκκινη σημαία, περίπου τρία λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας. Ευτυχώς για όλους, το μονοθέσιο απομακρύνθηκε γρήγορα και οι ελεύθερες δοκιμές συνεχίστηκαν λίγο μετά κανονικά.

Ο Alex Albon και η Williams πήγαν γρήγορα στη μαλακή γόμα και η ταχύτητα του βρετανικού μονοθεσίου στις ευθείες ήταν εμφανής, με τον Ταϊλανδό να ανεβαίνει στην πρώτη πεντάδα. Την ίδια ώρα, η Ferrari άρχισες τις δοκιμές με τη μέση γόμα για πρώτη φορά σήμερα και κατάφερε να βρίσκεται στο 1-2 των χρόνων, μετά από 20 λεπτά στο FP2.

Στο κλείσιμο της μισής ώρας, οι δύο Ferrari παρέμεναν στην κορυφή της κατάταξης, ενώ ο Fernando Alonso με τα μαλακά ελαστικά, μπήκε ανάμεσα στους «κόκκινους» και τις δύο Red Bull. Η αυστριακή ομάδα άρχισε να τρέχει με τη μαλακή γόμα στο δεύτερο μέρος του Free Practice 2 και ο Sergio Perez έκανε το ταχύτερο πέρασμα. Δεν άργησε όμως, ο Carlos Sainz, και αυτός με μαλακά ελαστικά, να πάει και πάλι 1ος. Εντυπωσιακή την ίδια ώρα, έδειχνε η McLaren

Με τους οδηγούς να έχουν συμπληρώσει πολλούς γύρους και καλούς χρόνους με τη C5 γόμα της Pirelli, το τελευταίο 20λεπτο χρησιμοποιήθηκε για να πάρουν οι ομάδες δεδομένα και όλοι σχεδόν πήγαν σε πιο σκληρά ελαστικά.

Περίπου 9 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας, ο «Checo» Perez έχασε τη στροφή Parabolica, βγήκε στα χαλίκια και οι ελεύθερες δοκιμές τελείωσαν για εκείνον. Το καθεστώς κόκκινης σημαίας ήταν άμεσο και ελάχιστα λεπτά θα έμεναν στο τέλος για μερικούς γύρους. 

Οι οδηγοί δεν πρόλαβαν να σημειώσουν άλλους αξιόλογους χρόνους και το FP2 τελείωσε ως έχει.

Αναλυτικά, η κατάταξη του δεύτερου μέρους των ελεύθερων δοκιμών στη Μόντσα:

FP2