Ferrari: Αλλάζει φιλοσοφία και αντιγράφει τη Red Bull

×

Γιώργος Ανανίδας

Φιλοσοφία στο κομμάτι των πλαϊνών του μονοθεσίου της δείχνει να αλλάζει η Ferrari στην Ισπανία, καθώς οι Ιταλοί είναι αποφασισμένοι να κινηθούν προς κάτι που θυμίζει περισσότερο αυτό της Red Bull Racing. Να υπενθυμίσουμε πως τα sidepod των «κόκκινων» μέχρι πρότινος ήταν μοναδικά και δεν έμοιαζαν με κανένα άλλο μονοθέσιο στο grid.

Τίποτα δεν δείχνει να μπορεί να σταματήσει την κυριαρχία της Red Bull Racing το 2023. Η αυστριακή ομάδα, έχει σημειώσει έξι νίκες σε ισάριθμους αγώνες φέτος, με τον Max Verstappen να έχει πάρει τις τέσσερις και τον Sergio Perez τις άλλες δύο. Από την άλλη, η Ferrari έχει πραγματοποιήσει ένα μετριότατο ξεκίνημα, έχοντας μόλις ένα βάθρο.

Ferrari

Οι ελπίδες για να κυνηγήσει τον τίτλο η ιταλική ομάδα, είναι σε κάθε αγώνα όλο και λιγότερες. Παρόλα αυτά, στη Ferrari δείχνουν να αλλάζουν προσέγγιση απότομα, με στόχο να κόψουν την πολύ μεγάλη αυτή τη στιγμή διαφορά από τις Red Bull.

Σύμφωνα με την Autosport, ένα μέρος του πακέτου αναβαθμίσεων που φέρνει η Ferrari στο Grand Prix της Ισπανίας, αφορά την αλλαγή φιλοσοφίας στο sidepod. Αντί του «μοναδικού» της sidepod, η ομάδα του Μαρανέλο θα παρουσιάσει ένα σχέδιο εμπνευσμένο από τη Red Bull, χωρίς όμως να αποτελεί ακριβές αντίγραφο.

Ο ρυθμός της τις ημέρες των αγώνων, είναι το κυρίως πρόβλημα για τη Ferrari τη φετινή σεζόν. Μεγάλες δυσκολίες έχουν αντιμετωπίσει οι κόκκινοι επίσης με τη διαχείριση των ελαστικών τους, ένα πρόβλημα που το κουβαλάνε από πέρυσι. Πέραν αυτού, η SF-23 έχει ένα αρκετά «επιθετικό» στυλ σύμφωνα με τους οδηγούς της, Charles Leclerc και Carlos Sainz, γεγονός που δεν τους δίνει αυτοπεποίθηση να την πιέσουν στα όριά της.

Charles Leclerc - Carlos Sainz

«Έχουμε αναβαθμίσεις αυτό το τριήμερο. Το πόσο καλές είναι, θα το δείξει ο χρόνος, όμως κάτι έρχεται» αποκάλυψε ο Sainz στη συνέντευξη Τύπου της Πέμπτης (1/6).

«Είναι μία νέα προσέγγιση. Μία κατεύθυνση πάνω στην οποία πιστεύουμε πως μπορούμε να εξελίξουμε το μονοθέσιο σωστά και να το κάνουμε πιο ευκολοδήγητο και πιο σταθερό σε απόδοση, καλύτερο στους αγώνες. Γνωρίζουμε πως εκεί είναι η μεγάλη μας αδυναμία» τόνισε ο Ισπανός οδηγός της Ferrari.