Ο Charles Leclerc ανησυχεί για τη φθορά των ελαστικών στη Βαρκελώνη

×

Μαρία Ανδρεάδη

Καθώς οι οδηγοί καταφθάνουν στη Βαρκελώνη, η πίστα διαθέτει μία νέα διάταξη, με το chicane πριν την τελευταία στροφή να αφαιρείται, ώστε οι στροφές 13 και 14 να δίνουν υψηλότερες ταχύτητες. Αυτό συνεπάγεται, σαφώς, επιπλέον φθορά στα ελαστικά.

Charles Leclerc

Ο Charles Leclerc πιστεύει ότι ειδικά η αριστερή πλευρά των σετ ελαστικών θα είναι εκείνη που θα υποφέρει περισσότερο. «Πιστεύω ότι το μπροστινό αριστερό θα “κλαίει” σε όλον τον αγώνα,» είπε χιουμοριστικά ο Μονεγάσκος.

«Το ίδιο ισχύει για όλους. Το στήσιμο του μονοθεσίου θα είναι μεγάλη πρόκληση καθώς και το να διατηρήσουμε όσο γίνεται το μπροστινό αριστερό [ελαστικό],» εξήγησε.

Παρόλα αυτά, η Ferrari αναμένεται να συστήσει τις νέες τις αναβαθμίσεις, που ευελπιστεί να βοηθήσουν τη συνολική απόδοση. «Ελπίζω με τα νέα μέρη που φέρνουμε να είμαστε σε πλεονεκτική θέση ως προς τη διαχείριση των ελαστικών, γιατί αυτό προβλέπω ότι θα είναι το βασικό πρόβλημα στη Βαρκελώνη,» κατέληξε.

Μετά τον αγώνα στο Μονακό, η ιταλική ομάδα έχει μείνει 29 βαθμούς πίσω από τη Mercedes στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και αναμφίβολα πασχίζει να μειώσει το χάσμα, όσο το δυνατόν συντομότερα.