
Το μεγάλο φινάλε στο Άμπου Ντάμπι μετά το... έγκλημα στρατηγικής της McLaren
Κώστας Ψάρρας και Πάνος Σεϊτανίδης προσπαθούν να χωρέσουν μέσα σε μία ώρα τα όσα έγιναν στο Κατάρ...
Της Μαρίας Ανδρεάδη
Το επεισοδιακό Grand Prix της Αυστραλίας κρίθηκε από μία σειρά κόκκινων σημαιών και αυτοκινήτων ασφαλείας. Η δεύτερη κόκκινη σημαία του αγώνα βγήκε όταν ο Kevin Magnussen της Haas συγκρούστηκε με τις μπαριέρες, χάνοντας το πίσω δεξιό ελαστικό στην πορεία.

Πολλοί ήταν οι οδηγοί που θεώρησαν περιττή τη διακοπή του αγώνα, παρόλο που υπήρχαν μερικά θραύσματα εντός της πίστας. Ακόμη και ο ίδιος ο Magnussen παραδέχτηκε ότι δεν κατάλαβε τη σφοδρότητα της σύγκρουσης. «Δεν το αισθάνθηκα καν,» είπε ο Δανός. «Αλλά ήταν αρκετό για να ραγίσει τη ζάντα και να βγει το ελαστικό.»
«Ήταν ατυχές. Βρισκόμασταν στη 12η θέση, οπότε εκείνη τη στιγμή δεν πιστεύαμε ότι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε βαθμούς,» συνέχισε. «Δεν ήταν η μέρα μου. Φάνηκε ότι το μονοθέσιο είχε ξανά αξιοπρεπή ρυθμό, κι αυτό είναι ενθαρρυντικό. Θα πιέσουμε την επόμενη φορά.»
Ωστόσο, η Haas κατάφερε να κερδίσει βαθμούς στον αγώνα της Μελβούρνης, καθώς ο Nico Hulkenberg τερμάτισε στην 7η θέση, ανάμεσα στις δύο McLaren του Lando Norris και του Oscar Piastri.