Η Ferrari θα επιμείνει στην πίσω πτέρυγα μονής έδρασης

×

Της Μαρίας Ανδρεάδη

Προβληματισμό έχει προκαλέσει η πίσω πτέρυγα μονής έδρασης στην ομάδα της Ferrari. Ο νέος αυτός σχεδιασμός φάνηκε αρχικά πρωτοποριακός, καθώς διευκολύνεται η ροή αέρα προς την πίσω πτέρυγα, όμως εμφάνισε προβλήματα κατά το άνοιγμα του DRS, τόσο κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης όσο και κατά τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Ωστόσο, για το υπόλοιπο του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου, η ιταλική ομάδα αντικατέστησε την πίσω πτέρυγα με εκείνη των δύο πυλώνων.

Ferrari

Ο βετεράνος μηχανικός της ομάδας, Jock Clear, ο οποίος καθοδηγεί πλέον τον Charles Leclerc, συμπέρανε ότι τα προβλήματα αυτά προέκυψαν λόγω του μειωμένου χρόνου για δοκιμές εξέλιξης.

Ferrari

«Νομίζω ότι ο διπλός πυλώνας έρχεται, σε συνέχεια της περσινής χρονιάς, δοκιμασμένος και αξιόπιστος», είπε χαρακτηριστικά. «Και ο μονός ξεκίνησε να εξελίσσεται πραγματικά αργότερα μέσα στη χρονιά -στην πραγματικότητα πολύ αργά μέσα στη χρονιά, ίσως τον τελευταίο μήνα ανάπτυξης», διευκρίνισε.

Ferrari

«Άρα είναι αρκετά καινούριος. Είναι μια εξέλιξη που είναι πραγματικά πρωτοποριακή για την πίσω πτέρυγα», επεσήμανε ο πρώην μηχανικός της Ferrari. Πρόσθεσε μάλιστα ότι είναι ένα έργο υπό «συνεχή εξέλιξη».

«Μάλλον είναι κάτι που θέλουμε να επιδιώξουμε. Τα συμπεράςματα μέχρι στιγμής είναι θετικά, οπότε μάλλον θα τη δούμε να εμφανίζεται ξανά», τόνισε τελικά ο Clear.