Η καθηγήτρια παρέδιδε μάθημα στα παιδιά του γυμνασίου, όταν ο σχολικός πίνακας αποκολλήθηκε από τον τοίχο και την χτύπησε στο κεφάλι.
Εν ώρα μαθήματος τραυματίστηκε καθηγήτρια Γυμνασίου όταν σχολικός πίνακας αποκολλήθηκε από τον τοίχο και την χτύπησε στο κεφάλι. Η εκπαιδευτικός μεταφέρθηκε στην Αθήνα, όπου διαγνώστηκε με διάσειση και αγχώδη διαταραχή.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Α’ ΕΛΜΕ Κυκλάδων, το περιστατικό σημειώθηκε σε μια μικρή αίθουσα της Α’ Γυμνασίου, όπου ο μαυροπίνακας και ο διαδραστικός πίνακας βρίσκονταν πολύ κοντά στα πρώτα θρανία.
Η ανακοίνωση θέτει ερωτήματα σχετικά με τη συντήρηση των σχολικών εγκαταστάσεων και την κρατική χρηματοδότηση για την εκπαίδευση. Επιπλέον, διατυπώνει αιτήματα για ελέγχους στατικότητας στα σχολικά κτήρια των Κυκλάδων, άμεσες εργασίες αποκατάστασης των υποδομών, αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για τη συντήρηση των σχολείων και κάλυψη των εξόδων της εκπαιδευτικού στο πλαίσιο του εργατικού ατυχήματος.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Α΄ ΕΛΜΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ:
Σχολικός πίνακας αποκολλήθηκε και έπεσε στο κεφάλι καθηγήτριας και την τραυμάτισε στο Γυμνάσιο Λ.Τ. Σίφνου. Με διάσειση και αγχώδη διαταραχή η καθηγήτρια
Στις 13/2/2025 εκπαιδευτικός του Γυμνασίου Λ.Τ. Σίφνου τραυματίστηκε εν ώρα μαθήματος από τον μαυροπίνακα, ο οποίος αποκολλήθηκε από τον τοίχο και την χτύπησε στο κεφάλι. Να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη αίθουσα της Α’ Γυμνασίου είναι υπερβολικά μικρή και τόσο ο μαυροπίνακας όσο και ο διαδραστικός βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από τα πρώτα θρανία! Η συναδέλφισσα μεταφέρθηκε στην Αθήνα για ιατρικές εξετάσεις και διαγνώστηκε με διάσειση και ακόλουθη αγχώδη διαταραχή λόγω του επεισοδίου του τραυματισμού της.
Με αφορμή το συγκεκριμένο περιστατικό που λαμβάνει χώρα σε μια περίοδο αυξημένης σεισμικής δραστηριότητας στις Κυκλάδες και το οποίο από τύχη δεν προξένησε ακόμα σοβαρότερο τραυματισμό της εκπαιδευτικού ή των μαθητών της οφείλουμε να επισημάνουμε ότι η χρόνια υποχρηματοδότηση των δήμων σε σχέση με τις ανάγκες των σχολείων έχει καταστήσει προβληματική την επαρκή συντήρηση των κτιριακών εγκαταστάσεων, των υποδομών και των αύλειων χώρων τους.
Επειδή συχνά τον τελευταίο καιρό, όχι μόνο ατυχήματα όπως το παραπάνω αλλά και δυστυχήματα χαρακτηρίζονται ως «κακή στιγμή», οφείλουμε να αποδομήσουμε αυτή την προσέγγιση, επισημαίνοντας ότι:
Μήπως επομένως πρόκειται για ένα ακόμη περιστατικό ανάμεσα σε δεκάδες, που συμβαίνουν σε σχολικά κτίρια ανά την επικράτεια; Μήπως συνδέεται με μια συνειδητή πολιτική υποβάθμισης και απαξίωσης του δημόσιου σχολείου, των συνθηκών μάθησης των μαθητών και των συνθηκών εργασίας των εκπαιδευτικών; Εξάλλου, μέσω της λεγόμενης αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων το υπουργείο παιδείας καλεί υποκριτικά τους εκπαιδευτικούς να αξιολογήσουν τους σχολικούς χώρους και τις υποδομές επιχειρώντας στη πραγματικότητα να θεμελιώσει την αντίληψη ότι η χρηματοδότηση των σχολείων δεν είναι τόσο πολιτειακή υποχρέωση όσο ζήτημα «ατομικής» ευθύνης των ίδιων των σχολικών μονάδων και των λειτουργών τους. Με άλλα λόγια να φορτώσει τις ευθύνες για την κακή κατάσταση των σχολικών κτιρίων στην ίδια την εκπαιδευτική κοινότητα και ν’ αποσυρθεί σταδιακά από τη χρηματοδότηση της εκπαίδευσης. Η εγκατάλειψη των σχολείων και γενικά των δημόσιων υποδομών υπονομεύει την ποιότητα της ζωής μας και το μέλλον των παιδιών και των μαθητών μας και δεν θα την ανεχτούμε.
Για να μην έχουμε επανάληψη παρόμοιων ή σοβαρότερων περιστατικών και καθώς διανύουμε μια περίοδο έντονης σεισμικότητας στις Κυκλάδες
Απαιτούμε: