Παράξενα

04 Νοεμβρίου 2020 11:30

ΟΑΕΔ Σταδίου: Αιτήσεις κάτω από το…ρολό (εικόνες)

Το επιβεβαιωμένο κρούσμα του κορονοϊού έφερε το λουκέτο και το ένα έφερε το…άλλο.

 

Κάτω από το κατεβασμένο ρολό του κλειστού ΟΑΕΔ εναποθέτουν τα έγγραφά τους οι ενδιαφερόμενοι.

Το σκηνικό εκτυλίσσεται στο υποκατάστημα της οδού Σταδίου, στο κέντρο της Αθήνας, όπου και εντοπίστηκε κρούσμα κορονοϊού.

Ως εκ τούτου, ο ΟΑΕΔ Σταδίου έκλεισε. Η Υπηρεσία όμως, λειτουργεί με τους ενδιαφερόμενους να έχουν δύο κουτιά και δύο επιλογές.

Μπορούν είτε να βάλουν τα δικαιολογητικά για την εγγραφή τους στο Ταμείο Ανεργίας στο ένα κουτί είτε να καταθέσουν γραπτώς οποιοδήποτε άλλο αίτημα έχουν στο δεύτερο κουτί.

Οδηγίες από τον ΟΑΕΔ

Οδηγίες για την εξυπηρέτηση του κοινού στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) εξέδωσε ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ).

Ειδικότερα, από σήμερα, Τετάρτη 4 Νοεμβρίου έως και τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου, η εξυπηρέτηση του κοινού στα ΚΠΑ2 του ΟΑΕΔ πραγματοποιείται ανά επιδημιολογικό επίπεδο ως εξής:

Όσοι πολίτες επιθυμούν να εξυπηρετηθούν για υπηρεσίες που δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, θα πρέπει είτε να υποβάλουν αίτημα για ραντεβού στη διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti, επιλέγοντας το αρμόδιο ΚΠΑ2 είτε να προσέρχονται και να εξυπηρετούνται με σειρά προτεραιότητας.

Όσοι πολίτες επιθυμούν να εξυπηρετηθούν για επείγοντα λόγο και μόνο για υπηρεσίες που δεν παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά, θα πρέπει να υποβάλουν αίτημα για ραντεβού στη διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti, επιλέγοντας το αρμόδιο ΚΠΑ2.

Όσοι πολίτες προσέρχονται χωρίς ραντεβού δεν θα εξυπηρετούνται.

Μετά την υποβολή αιτήματος για ραντεβού, οι πολίτες θα λαμβάνουν μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail) ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται για προσέλευση σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.

Η εξυπηρέτηση των πολιτών στα ΚΠΑ2 θα γίνεται με αυστηρή τήρηση των οδηγιών για την ελάχιστη απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ των υπαλλήλων και των πολιτών και η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική τόσο από τους πολίτες, όσο και από τους υπαλλήλους του ΟΑΕΔ.

Υπενθυμίζεται ότι οι παρακάτω υπηρεσίες παρέχονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά:

Προς φυσικά πρόσωπα

Προς εργοδότες/επιχειρήσεις

Για όσες υπηρεσίες δεν παρέχονται ηλεκτρονικά, τα αιτήματα ή τα δικαιολογητικά των συναλλασσομένων θα γίνονται δεκτά, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), εφόσον έχει τηρηθεί η διαδικασία πιστοποίησης, μέσω www.gov.gr ή έχει επισυναφθεί υπεύθυνη δήλωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής.

Οι αποφάσεις όλων των αιτήσεων, ανεξαρτήτως τρόπου υποβολής (ηλεκτρονικά ή μη), θα κοινοποιούνται, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail), στους ενδιαφερόμενους.

Οι συνεντεύξεις ανέργων με εργασιακούς συμβούλους διεξάγονται, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή τηλεδιάσκεψης και όχι διά ζώσης.

Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ γίνεται είτε μέσω www.gov.gr με τους κωδικούς του TAXISnet είτε μέσω των e-Υπηρεσιών ΟΑΕΔ www.oaed.gr/e-yperesies με τους κωδικούς TAXISnet ή με τους κωδικούς πιστοποιημένων χρηστών του ΟΑΕΔ.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr).