Η διορία που δίνεται στους φοιτητές για την αίτηση μετεγγραφής τους. Τι χρειάζεται για να μπει κανείς στην πλατφόρμα.
Ανακοινώθηκε νωρίτερα σήμερα, Σάββατο, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για χορήγηση μετεγγραφής/μετακίνησης στους ενδιαφερόμενους φοιτητές. Όπως ενημέρωσε σχετικά το υπουργείο Παιδείας, οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές των πανεπιστημίων και των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους από σήμερα Σάββατο 16/11/2024 έως την Τρίτη 26/11/2024 (ώρα 15:00), στις ειδικές εφαρμογές στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://transfer.it.minedu.gov.gr (ή μέσω της ιστοσελίδας του υπουργείου).
Για την είσοδό τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν.
Από το υπουργείο επισημαίνεται ότι η κατοχή Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.) είναι υποχρεωτική για τον αιτούντα ηλεκτρονικής αίτησης με μοριοδοτούμενους λόγους, αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές και Έλληνες πολίτες της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης.
Στην ανωτέρω προθεσμία υποβάλλονται αιτήσεις:
Η σχετική εγκύκλιος
Πούτιν σε Σολτς: Τέλος στον πόλεμο με παράδοση των διεκδικούμενων περιοχών της Ουκρανίας
Πολυτεχνείο: Σε ποιον ανήκει η μεγάλη κεφαλή στο προαύλιο
Βραχυχρόνια μίσθωση: Οι αλλαγές και οι περιορισμοί σε περιοχές της Αθήνας