Κοινωνία

22 Νοεμβρίου 2019 18:13

Δεν σταματά να κουδουνίζει το “1142”

Πόσες κλήσεις δέχθηκε η αντικαπνιστική γραμμή το πρώτο τριήμερο λειτουργίας.

 

Αυξάνονται οι κλήσεις στο 1142. Τρίτη ημέρα λειτουργίας και  η τηλεφωνική γραμμή δέχθηκε συνολικά 463 κλήσεις έναντι 347 τη δεύτερη ημέρα.

Από τις κλήσεις οι 129 αφορούσαν καταγγελίες (27,86%), 67 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (14,47%), 148 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (31,97%), 75 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (16,20%), 23 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (4,97%) και οι 21 αφορούσαν άλλο ζήτημα (4,53%)

Αθροιστικά, τις 3 πρώτες μέρες λειτουργίας της, η γραμμή δέχτηκε 1045 κλήσεις.

Αναλυτικά: