Τρεις στους πέντε καταναλωτές δυσκολεύονται στις αγορές τους, ένας στους δύο αγοράζει μόνο τα απαραίτητα, ενώ επτά στους δέκα, επιδιορθώνουν αντί να αντικαταστήσουν ότι χαλάει.
της Τζίνας Στασινοπούλου
Παιδικές χαρές αντί για παιδότοπους, όχι για λόγους υγείας αλλά για λόγους κόστους. Ένα σουβλάκι αντί για ταβέρνα, ένα καφέ και αυτός με το ζόρι. Οι Έλληνες κόβουν έξοδα – ακόμα και τα αναγκαία- από όπου μπορούν. Οι Έλληνες μειώνουν τις ποσότητες που αγοράζουν με:
Οι εποχές με τις παχιές αγελάδες πέρασαν, λένε πολίτες στον ANT1. Παίρνουν χαρτί και μολύβι, υπολογίζουν και περιορίζονται στα απαραίτητα.
Οικονομία σε όλα λένε οι πολίτες με:
Ένας στους δύο καταναλωτές αγοράζει μόνο τα απαραίτητα και έχει αλλάξει τις μάρκες που επιλέγει ή στρέφεται περισσότερο σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Έξι στους δέκα πολίτες ανησυχούν πάρα πολύ για την οικονομική τους κατάσταση και ένας στους δύο για την οικονομία της χώρας.